Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Has perdut el teu correu d'activació?
09 Setembre 2010, 19:56:23
Inici Ajuda Buscar Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvinguts al fòrum de lleidaslot.com

+  lleidaslot.com
|-+  Nova Categoria
| |-+  LLEIDASLOT - 1:32 (Ninco Cup, ResisLLeida LMP)
| | |-+  INSCRIPCIONS - RESULTATS
| | | |-+  2 PROVA COPA NINCO 2010 a SLOT-MANGUES dies 6 i 7 MARÇ
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 4 5 [6] 7 Imprimir
Autor Tema: 2 PROVA COPA NINCO 2010 a SLOT-MANGUES dies 6 i 7 MARÇ  (Llegit 1835 cops)
Miquel600
Nou
*
Missatges: 15

Veure Perfil
« Resposta #75 el: 08 Març 2010, 20:58:30 »

Hola agusí. Veig que a la meva posició no hi figura el cotxe. Era un Mosler per si serveix d'ajuda.
En línia
polones
Llegenda
Missatges: 1055

Veure Perfil
« Resposta #76 el: 08 Març 2010, 21:00:32 »

nou record de participants 85!!!!!, això era impensable fa un pàrell d'anys!!!!, i també demostra que la organització de la cursa a estat la millor posible, per tant només em queda felicitar a la organització de la cursa (agusti i marta) i a la resta de pilots, enhorabona a tots!!!!!!

PD: entre tots farem que l'slot de lleida sigui conegut arreu del mon!
« Darrera modificació: 08 Març 2010, 23:57:31 per polones » En línia

PREFEREIXO MORIR DE PEU, QUE VIURE SEMPRE DE GENOLLS
tornasol
Amateur
Missatges: 101

Veure Perfil WWW
« Resposta #77 el: 08 Març 2010, 21:19:01 »

Tot perfecte Agusti i Marta,felicitats per la organitzacio!!!!!

Amb tanta gent no era facil i tot i aixi la cosa a anat força be.

Grin Grin Grin Grin

PD.Jaume aixo de " l´estat "sona una mica........... Lips Sealed.....jeje.
En línia

Aisman??
Professional
Missatges: 192

Veure Perfil
« Resposta #78 el: 08 Març 2010, 22:35:46 »

Felicitats per la organitzacio, una puntualitat britanita tot i la gran assistencia de pilots.

Be ara estava realitzant les classificacions generals, espero tenir-les dema per la nit, i puc adelantar que ja han corregut 99 pilots diferents entre les dos curses realitzades, a veure si a la propera cursa podem sobrepassar el nombre magic de 100 pilots diferents!!!

Remarcar que dels 27 pilots nous que que hi ha hagut en aquesta cursa 11 son infantils i 8 novells, esperem que s'ho hagin d'allo mes be.

Fins la propera!!
En línia
autopasion
Nou
*
Missatges: 2

Veure Perfil
« Resposta #79 el: 09 Març 2010, 00:36:39 »

gracies per reparar-me el cotxe "in extremis" i felicitacions per la cursa.Salut i gas
En línia
Jordislot
Llegenda
Missatges: 522

Veure Perfil WWW
« Resposta #80 el: 09 Març 2010, 15:09:07 »

Tornasol.

Sergi, tú i l´Albert sempre esteu apretadets, eh?  Cheesy

Veig que no podeu estar gaire lluny un del altre. Grin Grin Grin

Una de les coses que va mirar l´Albert va ser el resultat de la seva cursa, i al veuret alli, es va ficar a riure, ja ho sas. Wink

Au,  fins aviat company. Smiley
En línia

“COM MES GRAN ES L’OBSTACLE, MES GRAN ES EL PLAER DE SUPERAR-LO.”
inadaptat
Aficionat
**
Missatges: 45

Veure Perfil WWW
« Resposta #81 el: 09 Març 2010, 17:17:07 »

Felicitats a tot l'Slot Mangues per la cursa tan ben organitzada que tenia i pels pilots per la seva puntualitat!!!!

Si totes les curses fossin així...
En línia

Tornarem a lluitar, tornarem a sofrir, tornarem a vencer!!!
tornasol
Amateur
Missatges: 101

Veure Perfil WWW
« Resposta #82 el: 10 Març 2010, 13:52:29 »

Tornasol.

Sergi, tú i l´Albert sempre esteu apretadets, eh?  Cheesy

Veig que no podeu estar gaire lluny un del altre. Grin Grin Grin

Una de les coses que va mirar l´Albert va ser el resultat de la seva cursa, i al veuret alli, es va ficar a riure, ja ho sas. Wink

Au,  fins aviat company. Smiley

Si, ja te dit que mes d´una vegada m´ha fet suar i molt.

La cosa esta apretadeta i sera emocionant fins al final.

Jo no ho sabia que estavem tant junts pero ara que ho se tocara apretar les dents...... Grin
Records al Albert !!!!!! Wink
En línia

DamiroDacal
Nou
*
Missatges: 7

Veure Perfil
« Resposta #83 el: 10 Març 2010, 17:59:26 »

Bona tarda, fa uns dies que volia entrar per felicitar al Club Slot Mangues per la cursa, sou uns genis !!!!! tot i que el segon bloc del dissabte tarda varem acabar tard... (res que no es pugui solucionar portant la dona a dinar el dia següent... jejejej) l'organització va ser un 10.

Sols tinc una curiositat, Agustí, em pots dir quanta corda te el vostre circuit¿?

Per cert... m'he descarregat el programa per pasar resultats ficticis a excel i mirar com es poden ordenar, quan o tingui ya t'ho ensenyaré Agusti, cap problemo!!!!

Salutacions a tots i reiterar les meves felicitacions
En línia
Aisman??
Professional

Veure Perfil
« Resposta #84 el: 10 Març 2010, 23:22:42 »

Bona nit a tothom, ja estan preparades les classificacions, aixi que properament podeu anar revisant la web, suposo que durant el dia de dema estara ja publicat.

S'esta començant a ficar interessant la classificacio amb varis empats, i ja hi ha tres pilots que han cremat cotxe:

Andreu Sansa-GT40
Cristian Gene-GT40
Oscar Serra-Mosler

La resta us ho deixo per a que ho reviseu vosaltres mateixos i en tragueu conclusions

Fins aviat!!
En línia
polones
Llegenda
Missatges: 1055

Veure Perfil
« Resposta #85 el: 10 Març 2010, 23:27:51 »

jo no he pogut cremar res de res mam....s...!!!!!!!!, espero tenir mes sort en una altra cursa, sang es el que hi haurà, no en penso deixar pasar cap més.......cap més, la resta de curses haureu de veure la meva esquena costi el que costi (si convé li compro el motor al "arnesto" , jajajaja)
En línia

PREFEREIXO MORIR DE PEU, QUE VIURE SEMPRE DE GENOLLS
Aisman??
Professional

Veure Perfil
« Resposta #86 el: 11 Març 2010, 10:10:34 »

jo no he pogut cremar res de res mam....s...!!!!!!!!, espero tenir mes sort en una altra cursa, sang es el que hi haurà, no en penso deixar pasar cap més.......cap més, la resta de curses haureu de veure la meva esquena costi el que costi (si convé li compro el motor al "arnesto" , jajajaja)

Jaume, no n'apendras mai, com t'ho he de dir, tu ves picant a la gent que et sortira el tret per la culata  Grin
En línia
Jordislot
Llegenda
Missatges: 522

Veure Perfil WWW
« Resposta #87 el: 11 Març 2010, 22:57:19 »

Agusti.

Aveure si fiqueu algunes fotillos dels cotxes de diferents manegues.

Veurem quines maquines tenim decorades. Grin Grin Grin

Adeu. Wink
En línia

“COM MES GRAN ES L’OBSTACLE, MES GRAN ES EL PLAER DE SUPERAR-LO.”
Aisman??
Professional

Veure Perfil
« Resposta #88 el: 12 Març 2010, 00:54:37 »

Esta pendent encara de penjar i fer les votacions de les decoracions de la primera cursa al Lleida Hobby, disculpeu el retard pero ho vaig aplaçar per alguna foto que faltava i la veritat es que no he trovat el moment de fer-ho....... Roll Eyes....un cop finalitzada la votacio, deixarem una setmaneta mes o menys per votar, publicare les fotografies dels cotxes de la cursa de cal Mangues per poder fer la votacio, a veure si dema m'ho puc manegar, he de anar de papeleos i no es sap mai quant s'acava aixo

Fins aviat!!
En línia
slot-mangues
Llegenda
Missatges: 684

Veure Perfil
« Resposta #89 el: 16 Març 2010, 18:21:49 »

Bona tarda, fa uns dies que volia entrar per felicitar al Club Slot Mangues per la cursa, sou uns genis !!!!! tot i que el segon bloc del dissabte tarda varem acabar tard... (res que no es pugui solucionar portant la dona a dinar el dia següent... jejejej) l'organització va ser un 10.

Sols tinc una curiositat, Agustí, em pots dir quanta corda te el vostre circuit¿?

Per cert... m'he descarregat el programa per pasar resultats ficticis a excel i mirar com es poden ordenar, quan o tingui ya t'ho ensenyaré Agusti, cap problemo!!!!

Salutacions a tots i reiterar les meves felicitacions

ANDREU CASTELLÀ  la corda del circuit es de 47 metros + o -

ja diras algo del programa.

SALUTTTTTT
En línia
Pàgines: 1 ... 4 5 [6] 7 Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió