Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Has perdut el teu correu d'activació?
09 Setembre 2010, 19:37:19
Inici Ajuda Buscar Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvinguts al fòrum de lleidaslot.com

+  lleidaslot.com
|-+  General
| |-+  CRÓNIQUES
| | |-+  NC-12 Crusher+, perque no tornem als imans i ens deixem de tonteries?
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Imprimir
Autor Tema: NC-12 Crusher+, perque no tornem als imans i ens deixem de tonteries?  (Llegit 339 cops)
Raul_Valls_pr0
Amateur
Missatges: 84

De ignorantes esta la vida llena.

Veure Perfil
« el: 07 Març 2010, 22:53:01 »

Hola companys!!

Despres d'haver estat present i participat a la cursa de cal mangues, la primera en la cual s'admet de forma oficial el "nou" motor NC12 anomenat Crusher+, esta clar que tot hi haver altres motors acceptats pel reglament (nc5-nc6-nc14-nc12 si no m'equivoco) esta clar que el nc12 es despega dels demes per una clar avantatge, i es que es pega a la pista gracies al seu magnific poder magnetic.

Esta clar que aquest avantatge es per a tots, ja que tothom el pot utilitzar i montar en els seus cotxes, però siguem sincers, us agrada conduir aquests cotxes? I si es per a tots iguals, perque ja directament no admetem els imans dins del reglament? Tambe sera per a tots igual...
Ademes, s'hi ha de sumar el gran index de "petades inexplicables" que te aquest motor, avui mateix, a la manega que he asistit, n'han petat 2, un avans de comensar la cursa murte subida, NI ARRANCAVA!! I l'altre mort a meitat de manega, ara funcione, ara no, ara si ara no....
I no nomes aixo, comentant-ho amb diversos asistents, tambe han tingut problemes similars, durant entrenaments 2 motors mes petats en un altre club, aixo si, no oblidem que son motors que acaben de sortir al mercat, que no tenen ni 3 setmanes de vida gairebe!!!!

Ficar nc-5 nc-6 es saber que acabaras la cursa, no entre els 15 primers, es clar.
Ficar nc12 es una loteria, pots acabar la cursa entre els 15 primers, o pots odia a ninco en tota la seva existencia

Per tant, ara per ara, les curses son una loteria, sincerament, pateixes mes per si el motor acabara la cursa mes que per pilotar bé o per montar el coche amb una precisio suissa.

Sol·lucio? Ara per ara poques, ja que ninco descatalogue el nc6, i no podem tancar les curses nomes pels qui tenim motors verds, i l'altra solució, corre amb motors tipus Fly Evo 2 (amb el cual matariem 2 problemes d'una tirada, ja sabeu per on vaig) no es viable pel patrocini de ninco.

Ninco, no pots treure altre cop motors del estil del nc3? Aquest nc12 hem recorda a un motor cartrix...els que porteu temps en aquest mon sabreu del que parlo.

Aqui deixo la meva opinió, i felicitats si heu llegit tot aquest totxo considerable.

Salutacions!!

P.D: El tema de "trucar" motors, ja queda per un altre dia.
En línia

"El secreto de la vida es la honestidad y el juego limpio, si puedes simular eso lo has conseguido"

inadaptat
Aficionat
**
Missatges: 45

Veure Perfil WWW
« Resposta #1 el: 07 Març 2010, 22:59:02 »

Vaig provar el NC12 a la pista del poble amb un comandament resistiu i es més divertit conduir un cotxe Ninco 1 amb el seu NC1 i l'iman incorporat.

Que cadascú tregui les seves conclusions d'aquest comentari.

Salut i fins aviat!
En línia

Tornarem a lluitar, tornarem a sofrir, tornarem a vencer!!!
Raul_Valls_pr0
Amateur

Veure Perfil
« Resposta #2 el: 07 Març 2010, 23:17:44 »

Vaig provar el NC12 a la pista del poble amb un comandament resistiu i es més divertit conduir un cotxe Ninco 1 amb el seu NC1 i l'iman incorporat.

Salut i fins aviat!

Te monto un nc3 ben rodat amb un iman de petites dimensions i compares? Despres et deixo el mateix coche amb un nc5 o un nc6 sense imant, llavors comares, no dic que no facis millor temps, aixo es indubtable, pero quin es mes divertit de conduir? I real? I fiable? Perque t'aseguro que sera mes fiable el Ninco amb el NC1 e iman que no el NC12....
En línia

"El secreto de la vida es la honestidad y el juego limpio, si puedes simular eso lo has conseguido"

tornasol
Amateur
Missatges: 101

Veure Perfil WWW
« Resposta #3 el: 08 Març 2010, 14:05:17 »

Raul estic d´acord amb el que dius  dels motors en un 50 per cent,crec que es contradictori el que estem fent.

Una categoria amb un motor practicamet sense efecte iman i l´altra es tot el contrari (personalment preferiria uns motors mes igualats )no seria mes logic ?

Pero com pots veure totes dos tenen molt bona resposta de la gent,per tant si la majoria hi esta d´acord endavant i com mes serem mes riurem..... Grin
En línia

inadaptat
Aficionat
**
Missatges: 45

Veure Perfil WWW
« Resposta #4 el: 08 Març 2010, 16:17:39 »

Salut i fins aviat!

Te monto un nc3 ben rodat amb un iman de petites dimensions i compares? Despres et deixo el mateix coche amb un nc5 o un nc6 sense imant, llavors comares, no dic que no facis millor temps, aixo es indubtable, pero quin es mes divertit de conduir? I real? I fiable? Perque t'aseguro que sera mes fiable el Ninco amb el NC1 e iman que no el NC12....

Raul; és el que volia dir però en un to més irònic.
En línia

Tornarem a lluitar, tornarem a sofrir, tornarem a vencer!!!
Raul_Valls_pr0
Amateur

Veure Perfil
« Resposta #5 el: 08 Març 2010, 17:24:27 »

Salut i fins aviat!

Raul; és el que volia dir però en un to més irònic.

No et vaig entendre be  Wink
En línia

Raul_Valls_pr0
Amateur

Veure Perfil
« Resposta #6 el: 10 Març 2010, 21:30:46 »

Ningu mes vol expresar la seva opinio?  Huh
En línia

Jordislot
Llegenda
Missatges: 522

Veure Perfil WWW
« Resposta #7 el: 10 Març 2010, 23:59:32 »

Que passa amb els motors NC12, es cremen sols?

Aixequen la pista, mes que corren?

No m´ he  trobat res estrany.

Ja ho explicaràs.

Adéu Wink
En línia

“COM MES GRAN ES L’OBSTACLE, MES GRAN ES EL PLAER DE SUPERAR-LO.”
Raul_Valls_pr0
Amateur

Veure Perfil
« Resposta #8 el: 11 Març 2010, 10:24:36 »

Que passa amb els motors NC12, es cremen sols?

Aixequen la pista, mes que corren?

No m´ he  trobat res estrany.

Ja ho explicaràs.

Adéu Wink

Doncs que per lo vist, si, es cremen sols, i ademes donen un comportament al cotxe completament magnetic, no es per evitar aquest comportament que es treu el iman dels cotxes de slot?
En línia

il diavolo
Aficionat
**
Missatges: 61

IL DIAVOLO ROSA

Veure Perfil
« Resposta #9 el: 11 Març 2010, 11:24:09 »

puc comfirmar que es cremen sols, nomes rodar al minim i a les escombreries  Embarrassed Embarrassed

il diavolo rosa
« Darrera modificació: 11 Març 2010, 11:24:54 per il diavolo » En línia

THE PINK PANTHER US VOL VEURE SEMPRE, PERO PEL RETROVISOR !!!
Jordislot
Llegenda
Missatges: 522

Veure Perfil WWW
« Resposta #10 el: 11 Març 2010, 14:58:08 »

Ja estic ACOLLONIDO. Shocked

Sols ho a passat a vosaltres dos? Huh

Adeu Wink
En línia

“COM MES GRAN ES L’OBSTACLE, MES GRAN ES EL PLAER DE SUPERAR-LO.”
jbp
Llegenda
Missatges: 387

cavallet

Veure Perfil WWW
« Resposta #11 el: 11 Març 2010, 19:10:38 »

No sé quin problema hi trobeu en aquest motor si només n'han petat tres o quatre dels centenar que s'han venut.

Jo el vaig fer rodar quasi 24 hores seguides (em vaig oblidar de desconectar-lo) , més les de la cursa, i al motor no hi veig res estrany.

« Darrera modificació: 11 Març 2010, 19:16:32 per jbp » En línia
Raul_Valls_pr0
Amateur

Veure Perfil
« Resposta #12 el: 12 Març 2010, 13:51:30 »

No sé quin problema hi trobeu en aquest motor si només n'han petat tres o quatre dels centenar que s'han venut.

Jo el vaig fer rodar quasi 24 hores seguides (em vaig oblidar de desconectar-lo) , més les de la cursa, i al motor no hi veig res estrany.

Doncs tens molta sort xD!!

La cuestio es que no en son tres o cuatre, son tres o cuatre els que jo sapigui que han petat durant les 2 primeres setmanes, aixi que no crec que soportin molt be el pas del temps.
Deixant aixo de banda, te masa iman aquet motor, cambie completament el comportament dels cotxes, per anar aixi, nem amb imans i ja esta... Lips Sealed
En línia

tamaritano
Llegenda
Missatges: 482

Veure Perfil WWW
« Resposta #13 el: 12 Març 2010, 18:47:25 »

No volia dir res, ja que me sembla una discussió poc fonamentada.

Simplement recordar que ningú obliga a utilitzar aquest motor, cadascu escolleix el que millor li sembla i si hi ha alguna cosa que tenim marge per escollir perfecte.

Apart del que dius, hi ha un altra historia que es el probar i trastear, a mi m'agrada, ve sigui en motors, llantes...

Es tant sencill com si no t'agrada no el possis i disfrutar amb el que vulguis dins de les possibilitats del reglament.

Si entrem en discusions d'aquest tipus, també podem cambiar el neumàtics per què.....

Disfrutem d'un campeonat que està tenin una molt bona participació i valorem més, el que intenten fer uns pocs perque pugem disfrutar molts.

En sembla que això que plantejes Raul és més una reflexió de final de temporada.

Salut i visca la varietat.

« Darrera modificació: 12 Març 2010, 19:38:12 per tamaritano » En línia

"Nuestro club es vuestro club"

Raul_Valls_pr0
Amateur

Veure Perfil
« Resposta #14 el: 12 Març 2010, 22:32:17 »

No volia dir res, ja que me sembla una discussió poc fonamentada.

Simplement recordar que ningú obliga a utilitzar aquest motor, cadascu escolleix el que millor li sembla i si hi ha alguna cosa que tenim marge per escollir perfecte.

Apart del que dius, hi ha un altra historia que es el probar i trastear, a mi m'agrada, ve sigui en motors, llantes...

Es tant sencill com si no t'agrada no el possis i disfrutar amb el que vulguis dins de les possibilitats del reglament.

Si entrem en discusions d'aquest tipus, també podem cambiar el neumàtics per què.....

Disfrutem d'un campeonat que està tenin una molt bona participació i valorem més, el que intenten fer uns pocs perque pugem disfrutar molts.

En sembla que això que plantejes Raul és més una reflexió de final de temporada.

Salut i visca la varietat.

Si el reglament digues que pots portar NC2 o NC12 tambe hi ha varietat per escollir? Doncs el mateix, un nc6 no te res a fer contra un nc12, per tant si vols fer algo, estas "obligat" a anar amb un nc12, si o si.

Que es mes una reflexio de final de temporada, d'acort, jo ja ho he vist a la primera cursa, cadascu en treura les seves propies conclusions, aquestes son les meves.

T'agraeixo el teu comentari  Wink
En línia

Pàgines: [1] 2 Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió